KONKURS NA PRZYGOTOWANIE OFERTY CENOWEJ NA ZEBRANIE I PRZYGOTOWANIE TEKSTÓW ORAZ FOTOGRAFII DO 3 BROSZUR PROMOCYJNO-TEMATYCZNYCH
31-08-2011
Boguchwała 31.08.2011r.
Zapytanie ofertowe 9/2011
Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja” z siedzibą w Świlczy zwraca się z prośbą o przygotowanie oferty cenowej na ZEBRANIE I PRZYGOTOWANIE TEKSTÓW ORAZ FOTOGRAFII DO 3 BROSZUR PROMOCYJNO - TEMATYCZNYCH w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”, objętego PROW na lata 2007 – 2013 w oparciu o szczegółowy opis zadań planowanych do realizacji w ramach 1 i 2 etapu. (II B Informowanie o obszarze działania LGD oraz o LSR – 2 Opracowanie graficzne i druk materiałów informacyjno - promocyjnych w formie papierowej oraz informowanie o obszarze objętym LSR, realizacji LSR oraz działalności LGD 2.3 Koszt wydania broszur promocyjno - tematycznych (opracowanie graficzne, przygotowanie, korekta, fotografie, teksty, skład i druk)
I. Kryterium wyboru zleceniobiorcy będą stanowiły następujące czynniki:
1. Cena za zebranie i przygotowanie tekstów oraz fotografii do 3 broszur promocyjno – tematycznych (kuchnia lokalna na terenie LGD, oferta kulturalna na terenie LGD, atrakcje turystyczne na terenie LGD) – 60 pkt.
2. Doświadczenie w zakresie przygotowania publikacji wydawniczych – minimum 10 artykułów w prasie + okładka oraz 2 listy polecające za wydane publikacje – 20 pkt.
3. Wykształcenie wyższe magisterskie (kopia dyplomu) i kwalifikacje adekwatne do zakresu merytorycznego w ramach świadczonych usług (CV oraz referencje, zaświadczenia, certyfikaty itp.) – 20 pkt.
II. Szczegółowa specyfikacja zamówienia:
1. Zebranie tekstów i fotografii do broszur na terenie LGD „Trygon – Rozwój i Innowacja” w trzech gminach Boguchwale, Lubeni, Świlczy, które dotyczyć będą następujących zagadnień:
1) kuchnia lokalna na terenie LGD
2) oferta kulturalna na terenie LGD
3) atrakcje turystyczne na terenie LGD
2. Opracowanie koncepcji redakcyjnej broszur, w ramach których Usługodawca przygotuje projekt redakcyjny każdej publikacji, a w szczególności zdefiniuje cele publikacji oraz jej strategię redakcyjną. Docelowa ilość stron broszury jednostkowej wynosi 36 w formacie A5.
3. Planowanie i redagowanie broszur, przy założeniu ścisłej współpracy z Zamawiającym. Do zadań Usługodawcy w tym zakresie należeć będzie w szczególności:
1) planowanie prac redakcyjnych,
2) doradztwo w ustalaniu rozkładu stron, sposobach prezentacji poszczególnych tematów, wyborze najbardziej adekwatnego dla danego tematu gatunku dziennikarskiego,
3) nadzór redakcyjny (obróbka i adjustacja tekstów, tworzenie tytułów, nadtytułów, podtytułów i ramek do tekstów, nadzór nad projektem graficznym)
4) przekazywanie wydruków (pliki pdf) do kontroli (autoryzacji) i korekty merytorycznej Zamawiającego,
5) nadzór produkcyjny polegający na:
a. kontroli jakości zeskanowanych materiałów,
b. przygotowaniu materiałów do naświetlania,
c. kontroli jakości zdjęć, klisz i cromalinów, druku,
d. dbanie o przestrzeganie harmonogramów
6) skanowanie materiałów ilustracyjnych, zdjęć,
7) realizacja postscriptów lub pdf-ów dla drukarni,
8) przygotowanie do druku oraz ścisła współpraca z wykonawcą II etapu zadania odpowiedzialnego za opracowanie graficzne, skład i druk.
4. Usługodawca dostarczy tekst podstawowy w postaci zapisu na nośniku magnetycznym (płyta CD, DVD, Pen drive, itp.) w formacie Microsoft Word 97-03 lub wyżej oraz 1 egzemplarz wydruku komputerowego odpowiadającego parametrom standardowego maszynopisu (na papierze formatu A-4, jednostronnie zapisanym z interlinią i marginesem o szerokości 35 mm z lewej strony, zawierającego 30 wierszy po 60 znaków w wierszu łącznie z odstępami na jednej stronie).
5. Usługa świadczona będzie na podstawie umowy. Zawarcie umowy z wybranym Oferentem nastąpi bez zbędnej zwłoki, do dnia 19.09.2011r.
6. Po zrealizowaniu zadania płatność nastąpi przelewem w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia faktury lub rachunku do Zamawiającego, na konto wskazane przez Oferenta.
7. Wykonawca zgadza się na udostępnienie dokumentacji związanej z zamówieniem uprawnionym instytucjom zewnętrznym w celu przeprowadzenia audytu projektu lub jego kontroli finansowej oraz zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z w/w zamówieniem do 31.12.2021 r.
III. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od 19.09.2011 do 28.10.2011r.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu (Załącznik nr 1) załączonym do niniejszego zapytania wraz z Oświadczeniem usługodawcy będącego osobą fizyczną o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 2) jeśli dotyczy.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Oferenta
- datę sporządzenia oferty
- opis nawiązujący do specyfikacji zamówienia określonej w zapytaniu ofertowym
- wartość oferty netto oraz brutto
- termin ważności oferty
- podpis Oferenta
Wskazane jest by oferta zawierała również inne, dodatkowe informacje np. doświadczenie w zakresie przygotowania publikacji wydawniczych, kwalifikacje, warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty, warunki gwarancji, kosztorys ofertowy.
V. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , faksem na numer (17) 870 15 79, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja”, ul. Tkaczowa 146 (pokój 118), 36 – 040 Boguchwała do dnia 14.09.2011r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty w przypadku gdy dotyczy.
2. Oferty złożone po terminie oraz bez wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.lgd-trygon.pl
VI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1) Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 15.09.2011r.
2) O wyborze najkorzystniejszej oferty (na podstawie sporządzonej Notatki służbowej
z wyboru ofert do Zapytania ofertowego 9/2011)Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
VII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
VIII. Osoba do kontaktu
Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniona jest Justyna Rogóz tel. (17) 870 15 79, kom. 698 166 371, mail:
IX. Załączniki
1) Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami (Załącznik nr 1),
2) Oświadczenie Oferenta będącego osobą fizyczną o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 2) jeśli dotyczy.
Z poważaniem
Ewa Śliwa
Dyrektor Biura