Konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Lokalnej Grupy Działania
04-01-2010
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja” ogłasza konkurs na obsadzenie stanowiska Dyrektora Biura LGD.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:
Wymagania konieczne:
- Jest obywatelem polskim
- Jest pełnoletnia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie lub inżynierskie)
- Posiada znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz wszystkich dokumentów (ustaw, rozporządzeń, wzorów wniosków itp.) związanych z realizacją PROW, a w szczególności Osi 3 i 4 oraz zasad funkcjonowania stowarzyszeń
- Posiada umiejętność przygotowania wniosków w tym opracowania matrycy logicznej i budżetu projektu oraz zasad zarządzania projektami
- Posiada znajomość programów komputerowych (Word, Excel, Power Point) w stopniu pozwalającym na swobodne wykorzystanie.
- Posiada doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z zarządzaniem projektami finansowanymi ze środków pomocowych
- Posiada doświadczenie zawodowe nie mniej niż 2 lata na stanowisku kierowniczym.
Wymagania dodatkowe (pożądane)
- Dobra znajomość obszaru objętego Lokalną Strategią Rozwoju (jego specyfiki, przemian zachodzących w ostatnich latach, szans i zagrożeń dla rozwoju poszczególnych miejscowości obszaru i organizacji pozarządowych działających na tym terenie),
- Doświadczenie w zakresie aplikowania o środki UE,
- Umiejętność korzystania z technik teleinformatycznych,
- Umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
- Organizacja i kierowanie pracą Biura Stowarzyszenia,
- Nadzorowanie pracy pracowników Biura
- Realizacja zadań wynikających z Lokalnej Strategii Rozwoju i umów podpisanych z Urzędem Marszałkowskim woj. Podkarpackiego,
- Realizacja uchwał Zarządu i Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia,
- Przygotowanie rocznych planów rzeczowych i finansowych stowarzyszenia,
- Przygotowywanie wniosków finansowych,
- Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia
- Świadczenie pomocy potencjalnym beneficjentom w przygotowaniu niezbędnych dokumentów aplikacyjnych,
- Zabieganie o środki na finansowanie zadań Stowarzyszenia,
- Przygotowywanie wniosków na projekty mogące uzyskać finansowanie ze środków pomocowych UE i innych
Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy(CV)
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie winny być uwierzytelnione własnym podpisem)
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- Kopie dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
Wszystkie kopie dokumentów muszą być opatrzone klauzulą „Za zgodność z oryginałem” datą oraz własnoręcznym, czytelnym podpisem.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora biura LGD” w biurze LGD w Świlczy 36 -072 Świlcza 164 pok. 28 w terminie do 14 stycznia 2010 r. w godzinach 8.00-15.00.
List motywacyjny winien być opatrzony klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2002 r. Nr 101.poz 926.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Stowarzyszenia www.boguchwala.pl/trygon.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.