Zapytanie ofertowe 13/2011
13-10-2011

Boguchwała 13.10.2011r.
Zapytanie ofertowe 13/2011
Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja” z siedzibą w Świlczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na PRZYGOTOWANIE POCZĘSTUNKU DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAŃ TEMATYCZNYCH PROMUJĄCYCH LOKALNE DZIEDZICTWO KULTUROWE ORGANIZOWANYCH PRZEZ LGD w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”, objętego PROW na lata 2007 – 2013 w oparciu o szczegółowy opis zadań planowanych do realizacji w ramach 1 i 2 etapu. (II D Wydarzenia o charakterze promocyjnym – 1 Realizacja wydarzeń promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem objętym LSR oraz działalnością LGD 1.17 Poczęstunek dla uczestników spotkań tematycznych promujących lokalne dziedzictwo kulturowe organizowanych przez LGD)
I. Kryterium wyboru zleceniobiorcy będą stanowiły następujące czynniki:
1. Cena za przygotowanie poczęstunku – 100 %
2. W przypadku ofert porównywalnych cenowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowego kryterium.
II. Szczegółowa specyfikacja zamówienia:
1. Przygotowanie poczęstunku dla ok. 90-120 osób według poniższej specyfikacji w rozbiciu na 3 dni (15-17.XI.2011r.)
Data spotkania
|
Miejsce spotkania
|
Specyfikacja rodzajowa
|
Specyfikacja ilościowa
|
Łącznie na
3 spotkania
|
Liczba osób na jednym spotkaniu
|
15.11.2011
16.11.2011
17.11.2011
|
Gmina Świlcza
Gmina Boguchwała
Gmina Lubenia
|
1. Proziaki
|
50 szt.
|
150 szt.
|
30-40 os.
|
2. Masełka
|
2 rodzaje po 0,1l
|
6 szt.
|
3. Smalczyk
|
0,5 l
|
1,5 l
|
4. Chleb wiejski
|
1 bochenek
|
3 bochenki
|
5. Misa pierogowa
|
50 szt.
|
150 szt.
|
6. Kompot
|
5 l
|
15 l
|
7. Szarlotka
|
1 blaszka
|
3 blaszki
|
8. Kanapeczki (tartinki)
|
50 szt.
|
150 szt.
|
2. Usługa świadczona będzie na podstawie umowy. Zawarcie umowy z wybranym Oferentem nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 1 tygodnia od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty czyli do 04.11.2011r.
3. Po zrealizowaniu zadania płatność nastąpi przelewem w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia faktury lub rachunku do Zamawiającego, na konto wskazane przez Oferenta.
4. Wykonawca zgadza się na udostępnienie dokumentacji związanej z zamówieniem uprawnionym instytucjom zewnętrznym w celu przeprowadzenia audytu projektu lub jego kontroli finansowej oraz zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z w/w zamówieniem do 31.12.2021 r.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dniu w dniach 15.XI.2011r. – Bratkowice, gmina Świlcza; 16.XI.2011r. – Boguchwała; 17.XI.2011r. – Lubenia
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Oferenta,
- datę sporządzenia oferty
- opis nawiązujący do specyfikacji zamówienia określonej w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty netto oraz brutto
- termin ważności oferty
- podpis Oferenta
Wskazane jest by oferta zawierała również inne, dodatkowe informacje np. doświadczenie w zakresie przygotowania potraw regionalnych, warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty.
V. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , faksem na numer (17) 870 15 79, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja”, ul. Tkaczowa 146 (pokój 118), 36 – 040 Boguchwała do dnia 27.10.2011r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty w przypadku gdy dotyczy.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.lgd-trygon.pl
VI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1) Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 28.10.2011r.
2) O wyborze najkorzystniejszej oferty (na podstawie protokołu z wyboru ofert do Zapytania ofertowego 13/2011) Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
VII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zadania będzie niemożliwe, a czego nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania ofertowego.
VIII. Osoba do kontaktu
Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniona jest Justyna Rogóz tel. (17) 870 15 79, kom. 698 166 371, mail: