Postępowania ofertowe

Zapytanie ofertowe 1/SOZ12/2011

25-11-2011

 

Boguchwała 25.11.2011r.
 
 
Zapytanie ofertowe 1/SOZ12/2011  
                                                                                         
Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja” z siedzibą w Świlczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę materiałów biurowych, środków czystości oraz papieru A4 i A3 w ramach działania „Funkcjonowanie lokalnej grupy działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja”, objętego PROW na lata 2007 – 2013.
 
        I.            Kryterium wyboru zleceniobiorcy będą stanowiły następujące czynniki:
 
1.       Cena – 100 %
2.       W przypadku ofert porównywalnych cenowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania dodatkowego kryterium np. warunki dostawy, możliwe do uzyskania upusty, warunki gwarancji, maksymalny czas realizacji zamówienia.
 
      II.            Szczegółowa specyfikacja zamówienia:
 
1.       Termin ważności oferty nie może być krótszy niż do czerwca 2012.
 
2.       Specyfikacja ilościowa i jakościowa zamówienia
 

Lp.
Wyszczególnienie
Ilość szt.
MATERIAŁY BIUROWE
1.        
Koszulki na płyty 1 CD foliowe z zawieszką do segregatora
100 szt.
2.        
Koperty na płyty 1 CD papierowe z okienkiem
100 szt.
3.        
Koperty C 6
200 szt.
4.        
Koperty C 5
200 szt.
5.        
Koperty C 4 229x324
200 szt.
6.        
Korektor w taśmie
5 szt.
7.        
Płyty wielokrotnego zapisu (CD-RW)
50 szt.
8.        
Płyty do nadruku atramentowego
100 szt.
9.        
Skoroszyty wpinany sztywny A4 (granatowy)
100 szt.
10.     
Koszulki z klapką boczną A4
200 szt.
11.     
Ofertówka sztywna krystaliczna otwierana od góry
i z prawej strony
200 szt.
12.     
Przekładki indeksujące 1/3 A4 maxi
100 szt.
13.     
Taśma dwustronna samoprzylepna 50mm, 10 m
5 szt.
14.     
Etykieta samoprzylepna biała A4
50 szt.
15.     
Taśma klejąca przezroczysta
5 szt.
16.     
Segregator A4 dwuringowy 75-80mm
50 szt.
17.     
Listwa archiwizacyjna samoprzylepna A4
200 szt.
18.     
Okładki do bindowania przód i tył
100 szt. przód
100 szt. tył
19.     
Listwy wsuwne 25 kartek
50 szt.
20.     
Listwy wsuwne 50 kartek
50 szt.
21.     
Listwy wsuwne 100 kartek
50 szt.
22.     
Listwy wsuwne 150 kartek
50 szt.
23.     
Długopisy żelowe niebieskie
25 szt.
24.     
Kostki samoprzylepne
10 bloczków
25.     
Klipsy do papieru małe
3 opakowania
DRUKI
26.     
Polecenia księgowania A4
5 szt.
27.     
Polecenia księgowania A5
5 szt.
28.     
Polecenia przelewu 3+1
20 szt.
29.     
Druki polecenia przelewu ZUS 
5 szt.
30.     
Druki polecenia przelewu PODATKI
5 szt.
ŚRODKI CZYSTOŚCI
31.     
Ręczniki papierowe kuchenne
50 szt.
32.     
Worki do odkurzacza Zelmer Odyssey 1700W
10 szt.
33.     
Worki na śmieci 20 l
20 szt.
34.     
Worki na śmieci 60 l
10 szt.
35.     
Worki na śmieci 120 l
10 szt.
36.     
Środek przeciw kurzowi PRONTO
2 szt.
37.     
Środki do czyszczenia sprzętu komputerowego
3 szt.
INNE
38.     
Folia do faksu Panasonic KX-FC 228
4 szt.
39.     
Tusze do drukarki Epson Stylus Photo P50
1 komplet
40.     
Baterie
6 szt.
PAPIER
41.     
Papier Pol Speed A4 80g/m2 (lub inny o tożsamych parametrach)
50 ryz
42.     
Papier A3 biały, gruby, błyszczący
2 ryzy
43.     
Papier A3 niebieski, gruby
2 ryzy

 
3.       Powyższy katalog nie jest katalogiem zamkniętym zarówno pod względem jakościowym jak i ilościowym w związku z czym może zostać rozszerzony o inne produkty z tego zakresu.
4.       Dostawa świadczona będzie na podstawie umowy w formie zamówień cząstkowych. Zawarcie umowy z wybranym Oferentem nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie wcześniej niż w styczniu 2012r. Termin zawarcia umowy dostosowany będzie do harmonogramu wynikającego ze Szczegółowego opisu zadań w ramach 3 i 4 etapu na rok 2012. 
5.       Po zrealizowaniu zadania płatność nastąpi przelewem w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia faktury lub rachunku do Zamawiającego, na konto wskazane przez Oferenta.
6.       Wykonawca zgadza się na udostępnienie dokumentacji związanej z zamówieniem uprawnionym instytucjom zewnętrznym w celu przeprowadzenia audytu projektu lub jego kontroli finansowej oraz zobowiązuje się do przechowywania dokumentacji związanej z w/w zamówieniem do 31.12.2021 r.
 
    III.            Opis sposobu przygotowania oferty
 
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
-         nazwę i adres Oferenta,
-         datę sporządzenia oferty
-         opis nawiązujący do specyfikacji zamówienia określonej w zapytaniu ofertowym,
-         wartość oferty netto oraz brutto
-         termin ważności oferty
-         podpis Oferenta
Wskazane jest by oferta zawierała również inne, dodatkowe informacje np. warunki dostawy, możliwe do uzyskania upusty, warunki gwarancji, maksymalny czas realizacji zamówienia.
 
    IV.            Miejsce oraz termin składania ofert
 
1.       Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , faksem na numer (17) 870 15 79, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja”, ul. Tkaczowa 146 (pokój 118), 36 – 040 Boguchwała do dnia 09.12.2011r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty w przypadku gdy dotyczy.
2.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4.       Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.lgd-trygon.pl
 
      V.            Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
 
1)       Wybór oferty nastąpi w dniu 12.12.2011r.
2)       O wyborze najkorzystniejszej oferty (na podstawie protokołu z wyboru ofert do Zapytania ofertowego 1/SOZ12/2011) Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty
e-mail lub telefonicznie.
 
    VI.            Unieważnienie postępowania
 
Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zadania będzie niemożliwe, a czego nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania ofertowego.
 
 VII.            Osoba do kontaktu
 
Do kontaktów i wyjaśnień ze strony Zamawiającego upoważniona jest:
Justyna Rogóz 
tel. (17) 870 15 79
kom. 698 166 371
mail:
lista aktualności

 

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

CMSEditopowered by:
2009 Lokalna Grupa Działania "Trygon - Rozwój i Innowacja"
drukuj