Zapytanie ofertowe 1/2012
22-06-2012
Świlcza, 22.06.2012 r.
Zapytanie ofertowe 1/2012
Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja” z siedzibą w Świlczy zwraca się z prośbą o przygotowanie oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na ocenie własnej (ewaluacji) LGD i projektu zmiany LSR, w ramach działania „Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania, nabywanie umiejętności i aktywizacja, objętego PROW na lata 2007 – 2013. (II A. Badania nad obszarem objętym LSR, 1.1 Koszt wykonania analizy, monitoringu i ewaluacji stanu wdrażania LSR oraz opracowanie koncepcji jej aktualizacji.)
Zamawiający
Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja”
36 – 072 Świlcza 168
NIP: 5170268879
REGON: 180338529
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejsze postępowanie na mocy obowiązujących przepisów prawa nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zmianami) – Prawo zamówień publicznych
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zapytanie i jest ono dla nich wiążące. O dokonanych zmianach informuje się także na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu ofertowym.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert.
4. W ramach postępowania ofertowego, każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Nie dopuszczalne jest składanie ofert częściowych.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) ocena własna (ewaluacja) LSR w zakresie:
- analizy stanu zaawansowania poszczególnych działań (celów ogólnych, szczegółowych, przedsięwzięć) oraz opracowanie poziomu osiągniętych wskaźników,
- ocena postępu we wdrażaniu poszczególnych działań (celów ogólnych, szczegółowych, przedsięwzięć),
- ocena skuteczności osiągania celów ogólnych i szczegółowych, przedsięwzięć LSR
- analiza postępu finansowego wdrażania LSR (w zakresie całkowicie rozliczonych operacji i wypłaconych środków finansowych)
b) opracowanie projektu zmiany LSR w zakresie:
- dokonanie analizy zmiany warunków ogólnych istotnych z punktu widzenia wdrażania LSR i uaktualnienie diagnozy o obszarze obejmującym LSR (analiza SWOT)
- opracowanie projektu zmiany LSR w zakresie dodatkowych zadań dla LGD w związku z możliwością ubiegania się o dofinansowanie zgodnie z Rozporządzeniem MRiRW z dnia 9 marca 2012 r. , tj. określenie nowych celów i przedsięwzięć (minimum jeden), wskaźników i mierników produktu, rezultatu i oddziaływania dla nowych celów, uaktualnienie lokalnych kryteriów wyboru zgodnie z nowymi zadaniami wprowadzonymi do realizacji, określenie budżetu dla nowych zadań, uaktualnienie procesu monitoringu wdrażania LSR
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
- przekazania praw autorskich w zakresie wykonanych usług
- przedłożenia LGD do konsultacji propozycji projektu zmiany LSR w zakresie dodatkowych zadań oraz pozostałych dokumentów tj., analizy SWOT, wyników ewaluacji objętych zamówieniem najpóźniej do dnia 10.07. 2012 r.
- przekazania Zamawiającemu w formie opracowania pisemnego ( 4 egz.) i na nośniku CD (1 egz.) dokumentów objętych zamówieniem
- przygotowanie ewentualnych uzupełnień, które wynikną w trakcie oceny przez Samorząd Województwa Podkarpackiego aktualizacji LSR
- informowania o stanie prac, problemach występujących w trakcie ich prowadzenia
- w ramach prac nad rozszerzeniem LSR Wykonawca weźmie udział w 2 spotkaniach roboczych oraz dokona prezentacji sporządzonego projektu zmiany LSR na spotkaniu wskazanym przez Zamawiającego
- przedmiot umowy zostanie wykonany do 25 lipca 2012 r.
- Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia poprawek po terminie wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Walne Zebranie Członków zdecyduje o wprowadzeniu ewentualnych poprawek podczas przyjmowania zaproponowanego projektu zmiany LSR, w terminie do 30 lipca 2012 r.
3. Cena za usługę zawiera wynagrodzenie Wykonawcy oraz koszty dojazdu.
4. Usługa świadczona będzie na podstawie umowy.
5. Po zrealizowaniu zamówienia płatność nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury VAT lub rachunku do Zamawiającego, na konto wskazane przez Oferenta.
III. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności dotyczące:
1. Akceptacji treści oferty zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji podobnych zamówień:
c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej trzy usługi, której przedmiotem było opracowanie strategii dla obszaru wiejskiego (zał. nr 3 Wykaz zrealizowanych zadań)
d) dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i doświadczenie w sporządzaniu strategii (zał. Nr 4 CV pracownika)
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu (Załącznik nr 1) załączonym do niniejszego zapytania wraz z Oświadczeniem usługodawcy będącego osobą fizyczną o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 2) jeśli dotyczy.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Oferenta,
- datę sporządzenia oferty
- opis nawiązujący do specyfikacji zamówienia określonej w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty netto oraz brutto
- termin ważności oferty
- podpis Oferenta
V. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , faksem na numer (17) 870 15 79, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja”, ul. Tkaczowa 146 (pokój 118), 36 – 040 Boguchwała do dnia 29.06.2012r. wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty w przypadku gdy dotyczy.
2. Oferty złożone po terminie oraz bez wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. Kryterium wyboru Wykonawcy:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów wyboru:
Cena ofertowa - 100%
VII. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie w terminie do dnia 07.07.2012 r.
IX. Osoba do kontaktu
Justyna Rogóz tel. (17) 870 15 79, kom. 698 166 371
X. Załączniki
1) Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami (Załącznik nr 1) -
pobierz
2) Oświadczenie Oferenta będącego osobą fizyczną o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 2) jeśli dotyczy -
pobierz
3) Wykaz zrealizowanych działań (Załącznik nr 3) -
pobierz
4) CV pracownika (Załącznik nr 4) -
pobierz
Zapytanie ofertowe 1/2012 - pobierz