Zapytanie ofertowe 1/2014
17-01-2014
Zapytanie ofertowe 1/2014 - pobierz
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1/2014 - pobierz
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 2/2014 - pobierz
Modyfikacja zapytania ofertowego 1/2014
Zmianie ulega treść załączniku nr 1 do zapytania ofertowego 1/2014 z dnia 17.01.2014 r. Treść pkt. II SPECYFIKACJA ILOŚCIOWA I JAKOŚCIOWA ZAMÓWIENIA: otrzymuje brzmienie:
- SPECYFIKACJA ILOŚCIOWA I JAKOŚCIOWA ZAMÓWIENIA:
1) ZAWIESZKA ZAPACHOWA (SAMOCHODOWA)
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Nadruk dwustronny
· Kształt: Trójkąt
· Wymiary: szer.: 80 mm; wys.: 70 mm
· Kolor – niebieski
· Zapach po 100 sztuk (cytrynowy, konwalia, leśny, jabłkowy, bez)
· Ilość – 500 sztuk
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
2) CUKIERKI KRÓWKI MILANOWSKIE
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Waga cukierka ok.12 g
· Zamówienie podzielone i płatne w dwóch transzach: pierwsza dostawa (100kg)
w okresie od kwietnia-lipca, druga dostawa (100kg) od lipca – listopada
· Nadruk: Full Kolor
· Ilość – 200 kg
Cena brutto za kg ……………................
Suma brutto…………………………………….
3) TORBY EKOLOGICZNE
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Pojemność - 24 l
· Wymiary torby: 32 cm x 35 cm x 21 cm
· Utwardzone dno
· Wykonane z polipropylenu
· Nadruk jednostronny - biały
· Jeden kolor – granat
· Ilość – 100 sztuk
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
4) NOTESY
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· wymiar: Format A5 (148x210)
· gramatura min 80 g/m2
· podkład karton
|
· ilość kartek w notesie - 50, klejony po krótszym boku
· Ilość – 200 szt.
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
5) SAMOZACISKOWA OPASKA ODBLASKOWA (NA RĘKĘ)
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· wymiary: dł. 300 mm; szer. 30 mm; wys. 2 mm
· Nadruk jednostronny
· Kolor- niebieski
· Ilość – 500 sztuk
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
6) DŁUGOPIS ZE WSKAŹNIKIEM LASEROWYM
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Aluminiowy
· Wskaźnik laserowy
· Biała lampka
· Nadruk dwustronny - czarny
· Kolor długopisu – srebrny
· Kolor wkładu – niebieski
· Opakowanie:
Ø Drewniane
Ø Kolor: Jasny brąz
Ø Nadruk jednostronny na spodzie opakowania
· Ilość – 50 sztuk
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
7) KOMPLET PIŚMIENNY
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Zestaw składający się z długopisu i cienkopisu
· Długopis
Ø Aluminiowy
Ø Kolor srebrno czarny
Ø Kolor wkładu niebieski
Ø Nadruk dwustronny
· Cienkopis
Ø Aluminiowy
Ø Kolor srebrno czarny
Ø Wkład czarny
Ø Nadruk dwustronny
· Pudełko
Ø Kolor czarny
Ø Nadruk jednostronny na spodzie opakowania
· Ilość kompletów – 50
Cena brutto za komplet ..……………..........
Suma brutto………………………………………….
8) ZEGAR ŚCIENNY Z SEKUNDNIKIEM
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Analogowy zasilany bateryjnie
· Obudowa z tworzywa sztucznego i szkła
· Kolor obudowy - srebrny
· Tarcza biała
· Nadruk na tarczy jednostronny Full kolor
· Wymiary: średnica 35 cm
· Opakowanie kartonowe
· Ilość – 50 sztuk
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
9) BALONY
· Wykonanie projektu graficznego według ustaleń z Zamawiającym, zgodnie
z księgą wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013
· Kolor: Granatowy
· Nadruk: Biały
· rozmiar: 12"
· w komplecie patyczki plastikowe z koszyczkami
· ilość: 1000 sztuk
Cena brutto za sztukę ……………..........
Suma brutto…………………………………….
Zmianie ulega punkt 1. ZOBOWIĄZANIA OFERENTA, załącznika nr 1 do zapytania ofertowego 1/2014 z dnia 17.01.2014 r., którego treść otrzymuje brzmienie:
Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze szczegółową specyfikacją zawartą w Zapytaniu ofertowym 1/2014 z dnia 17.01.2014 r. za kwotę:……………..…………………zł brutto (słownie:............................................................)
W związku z powyższym przedłużeniu ulega termin określony w pkt. VIII. Miejsce oraz termin składania ofert ppkt. 1, zapytania ofertowego 1/2014 z dnia 17.01.2014 r., którego treść otrzymuje brzmienie:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: faksem na numer (17) 870 15 79, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Lokalna Grupa Działania „Trygon – Rozwój i Innowacja”, ul. Tkaczowa 146, 36 – 040 Boguchwała do dnia 28.01.2014 r.
Zmianie ulega również treść punktu X Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty ppkt 1), zapytania ofertowego 1/2014 z dnia 17.01.2014 r., którego treść otrzymuje brzmienie:
Wybór ofert nastąpi do dnia 30.01.2014 r.
Wprowadzone zmiany nie mają wpływu na pozostałe warunki zawarte w zapytaniu ofertowym, które pozostały bez zmian.
Informujemy, iż jedynie oferty złożone w terminie na prawidłowym formularzu ofertowym, wezmą udział w porównaniu cenowym.